مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 06:302023-07-21سياسي

اعلام برنامه عزاداری محرم در استان سمنان/سوگواری برای سیدالشهدا


هیئت های عزاداری استان سمنان این روزها مملو از جمعیت عاشقان امام حسین(ع) هستند مردمی که دلدادگی را در این ایام به اوج می رسانند.

- سمنان- هیئت های عزاداری استان سمنان این روزها مملو از جمعیت عاشقان امام حسین(ع) هستند مردمی که دلدادگی را در این ایام به اوج می رسانند.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: برنامه سینه زنی و روضه ها و عزاداری هیئت های مذهبی در سراسر استان سمنان کم کم به اوج خود می رسد امروز قرار است مراسم شیرخوارگان حسینی در 150 نقطه استان سمنان برگزار شود.

این مراسم به گفته مسئول شیرخوارگان حسینی در استان سمنان در هشت شهرستان و تقریباً در تمامی مساجد، مصلاها و حسینیه ها و همچنین مهدیه های شهرها و روستاهای استان برگزار خواهد شد.

آغاز این مراسم ساعت هشت و نیم صبح امروز جمعه خواهد بود.

در ادامه نگاهی به برنامه برخی هیئت های عزاداری در استان سمنان می اندازیم طبیعتاً این تمام برنامه های محرم نیست چرا که این استان بیش از هزار هیئت مذهبی ثبت شده دارد.

عزاداری محرم در شاهرود صحن مؤسسه امام جعفر صادق (ع) شاهرود خیابان 17 شهریور، جنب بهزیستی این روزها میزبان مراسمی معنوی است که از 27 تیرماه به مدت 12 شب برگزار می شود این مراسم همراه با نماز غرب و عشا آغاز و حجت الاسلام احمد عابدی سخنران آن است و مهدی جلالی و مصطفی اویس قرنی مداحی آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه عزاداری محرم در استان سمنان/سوگواری برای سیدالشهدا

اعلام برنامه عزاداری محرم در استان سمنان/سوگواری برای سیدالشهدا