مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-02اقتصادي

خرید بالغ بر 46 هزار تن گندم از کشاورزان استان سمنان


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: از زمان برداشت تا کنون 46 هزار و 49 تن گندم از کشاورزان نقاط مختلف استان سمنان خرید تضمینی شد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: از زمان برداشت تا کنون 46 هزار و 49 تن گندم از کشاورزان نقاط مختلف استان سمنان خرید تضمینی شد.

عبدالرحیم تحصیلی روز یک شنبه 11 تیر در جمع خبرنگاران ابراز کرد: این مقدار خرید تضمینی گندم از شهرستان های سمنان، دامغان، شاهرود، میامی، سرخه، گرمسار و آرادان انجام شد.

وی ادامه داد: ارزش 46 هزار و 49 تن گندم خریداری شده در استان سمنان 529 میلیارد و 400 میلیون تومان است که اکنون 414 میلیارد و 800 میلیون تومان از مطالبه گندمکاران استان سمنان پرداخت شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان ادامه داد: در زمان اوج برداشت گندم 31 مرکز خرید تضمینی گندم در نقاط مختلف استان فعال است و اکنون 17 مراکز برای خرید تضمینی گندم در استان سمنان فعال است.

تحصیلی با بیان اینکه خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان سمنان تا پایان برداشت ادامه دارد، افزود: بیشترین خرید تضمینی گندم تا این لحظه مربوط به شهرستان گرمسار است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان اضافه کرد: 78 درصد از مطالبات گندمکاران استان تا ششم تیر پرداخت شد و پرداخت مطالبات گندمکاران با انجام روند اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید بالغ بر 46 هزار تن گندم از کشاورزان استان سمنان

خرید بالغ بر 46 هزار تن گندم از کشاورزان استان سمنان