مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:202023-06-25فرهنگي

پوستر جشنواره «فانوس» رونمایی شد


پوستر جشنواره «فانوس» رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود ویژه یکشنبه در اولین جلسه کمیته هنری، نمایشی و ادبیات دفاع مقدس در سال جاری، با بیان اینکه امسال اتفاق مبارکی با عنوان کنگره شهدای همدان در حال پیگیری و انجام است، اظهار کرد: سال گذشته برنامه های متعددی را در سطح استان پیگیری و اجرا کرد که بخشی از آنها در راستای برنامه های کنگره ملی شهدای همدان بود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای 14 عنوان نمایش صحنه ای و 6 عنوان نمایش خیابانی، 10 مورد نمایشنامه خوانی، برپایی 18 نمایشگاه عکس، 8 نمایشگاه هنرهای تجسمی، برگزاری جشنواره ملی شعر دفاع مقدس، تجلیل از هنرمندان دفاع مقدس، اعزام هنرمندان و همکاران به اردوی راهیان نور (دو دوره) از جمله برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ذیل این کمیته بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان 24 مورد سرکشی به خانواده معزز شهدا، اجرای سرود با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد، رونمایی از 4 عنوان کتاب، برگزاری 10 مورد عصر شعر، برگزاری مسابقه عکس ملی رهروان دفاع مقدس و مشارکت در برگزاری جشنواره فانوس را از دیگر اقدامات این اداره کل در حوزه دفاع مقدس عنوان کرد.

ویژه در ادامه با تأکید بر ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و ضرورت پاسداشت فعالان این حوزه، تصریح کرد: نکوداشت سردار حمید حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر جشنواره «فانوس» رونمایی شد

پوستر جشنواره «فانوس» رونمایی شد