مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 18:092023-07-04اقتصادي

آگاهی از میزان مالیات بر ارزش افزوده حق نمایندگان شورا است


رییس شورای اسلامی شهر زنجان به نمایندگی اعضای شورا از مردم اشاره کرد و گفت: در راستای این نمایندگی می توان میزان وصولی مالیات ارزش افزوده و درصد تخصیص آن را به شهرداری ها و دهیاری ها مطالبه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی مقدم، رییس شورای شهر زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی به نمایندگی اعضای شورا از مردم اشاره و اظهار کرد: در راستای این نمایندگی می توان میزان وصولی مالیات ارزش افزوده را مطالبه و میزان تخصیص آن را به شهرداری ها و دهیاری ها مطالبه کرد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شهرداری ها برخلاف سازمان های دولتی بودجه از بودجه عمومی ندارند، افزود: با توجه به اینکه شهرداری با پول مردم اداره می شود پس همه چیز هم از آن مردم است.

وی با اذعان به تورم بالا در جامعه گفت: ما شرمنده همشهریان خود هستیم که نمی توانیم بیشتر از این پروژه های عمرانی را اجرا کنیم.

گزارش میزان اخذ مالیات باید توسط مسؤولان مربوطه ارائه شود همچنین علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان هم در این جلسه با بیان اینکه شهرداری در آسفالت ریزی دستی جلوتر از سال گذشته است، افزود: در حال حاضر، 10 اکیپ آسفالت دستی به همراه دو اکیپ کمکی در چهار منطقه شهر  فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاهی از میزان مالیات بر ارزش افزوده حق نمایندگان شورا است

آگاهی از میزان مالیات بر ارزش افزوده حق نمایندگان شورا است