مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 19:052023-07-16بين الملل

طعنه دمشق به پارلمان اروپا؛ درباره سرقت منابع سوریه توسط آمریکا هم موضع بگیرید


پارلمان سوریه در واکنش به حمایتهای پارلمان اروپا از آمریکا، تأکید کرد که این نهاد اروپایی بهتر است درباره مسائل انسانی سوریه صحبت نکند، بلکه در قبال سرقت منابع سوریه توسط آمریکا موضع گیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پارلمان اروپا در ماه مارس گذشته گزارشی درباره وضعیت انسانی سوریه منتشر کرد که بیشتر اطلاعات مندرج در آن، مغالطه بود و به تأثیر تحریمهای ظالمانه ایالات متحده آمریکا علیه مردم سوریه اشاره کافی نشده بود.

پارلمان سوریه هم امروز در واکنش به این گزارش، تأکید کرد، آنچه در این گزارش درباره تأثیر تحریمهای ظالمانه  بر وضعیت انسانی سوریه آمده بود، در واقع تحریف واقعیت به گونه ای است که توجیه کننده سیاستهای برخی از دولتهای غربی است؛ سیاستهایی که فقط به ضرر مردم سوریه است.

پارلمان اروپا چند روز پیش نیز  به اتفاق آرا تصویب کرد که پناهندگان سوری حاضر در خاک لبنان، باید در خاک این کشور باقی بمانند.

این تصمیم، خشم و واکنش بسیاری از سیاستمداران لبنانی و سوری را به همراه داشت و آن را بدون ارزش حقوقی و نقض حقوق بین الملل خواندند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از پارلمان این کشور گزارش داد، ادامه تحریمهای اقتصادی ملت سوریه، یک مجازات جمعی است که از نظر بین المللی ممنوع است و مستوجب بازخواست کسانی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعنه دمشق به پارلمان اروپا؛ درباره سرقت منابع سوریه توسط آمریکا هم موضع بگیرید

طعنه دمشق به پارلمان اروپا؛ درباره سرقت منابع سوریه توسط آمریکا هم موضع بگیرید