مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:152023-06-25حوادث

زنده گیری یک قلاده گرگ گرسنه توسط پلیس مراغه


فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: گرگ گرسنه ای که به یکی از محلات این شهرستان هجوم آورده بود، توسط ماموران  یگان امداد این فرماندهی، زنده گیری و تحویل حفاظت محیط زیست شهرستان شد.

-   سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی تماس مردمی با پلیس مبنی بر وجود یک قلاده گرگ در محله زینال آباد بلافاصله ماموران کلانتری 12 و یگان امداد این فرماندهی در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل، متوجه شدند که یک قلاده گرگ بزرگ از دامنه کوه های اطراف به طرف محل نگهداری احشام محله زینال آباد هجوم آورده و وارد یک کوچه بن بست شده و موجب رعب و وحشت اهالی شده است.

وی ادامه داد: بلافاصله ماموران زبده یگان امداد با شگرد و فنون خاص به وسیله امکانات موجود (طناب و گونی) گرگ گرسنه را زنده گیری کرده و بدون هیچ خسارتی تحویل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با بیان اینکه اهالی محل از حضور به موقع و جسارت و رشادت عوامل یگان امداد در زنده گیری و جلوگیری از هرگونه خسارتی تشکر و قدردانی کردند، گفت: پلیس همواره حافظ جان و مال مردم بوده و ثابت کرده است برای آسایش آن ها شبانه روز تلاش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده گیری یک قلاده گرگ گرسنه توسط پلیس مراغه

زنده گیری یک قلاده گرگ گرسنه توسط پلیس مراغه