مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-11فرهنگي

آثار فاخر هنرمندان کردستانی میراثی برای آیندگان است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: آثار فاخر هنرمندان توانمند کردستانی میراثی ارزشمند برای نسل آینده است و باید از آن حفاظت کرد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: آثار فاخر هنرمندان توانمند کردستانی میراثی ارزشمند برای نسل آینده است و باید از آن حفاظت کرد.

منصور مهرزاد امروز (20تیر) در دیدار با هنرمند نقاش و مجسمه ساز برجسته کردستانی هادی ضیاءالدینی ، که با همراهی معاونان این اداره کل و رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان سنندج انجام شد، اظهار کرد: استان کردستان به عنوان مهد هنر و فرهنگ، در طول تاریخ هنرمندان توانمندی را در دامن خود پرورش داده که هر کدام نه تنها در کشور بلکه آوازه ای جهانی دارند.

مدیرکل میراث ‍ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان عنوان کرد: استاد هادی ضیاء الدینی از جمله هنرمندان نامی استان به شمار می رود که در سطح ملی و فرا ملی توانسته است افتخارات ارزشمندی را کسب کند.

وی عنوان کرد: بهره گیری از این توانایی های بی بدیل نیازمند توجه و حمایت تمام دستگاه های مربوطه و بخش خصوصی است.

مهرزاد افزود: راه اندازی سایت موزه ای برای نمایش و معرفی آثار هنرمندان توانمند و شاخص استان می تواند اقدامی شایسته در راستای ارج نهادن به مکتب های هنری فاخر استان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار فاخر هنرمندان کردستانی میراثی برای آیندگان است

آثار فاخر هنرمندان کردستانی میراثی برای آیندگان است