مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 09:112023-07-06سياسي

پویش «به عشق علی» در خراسان جنوبی اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عرب، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: پویش به عشق علی به منظور جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین همزمان با دهه امامت و ولایت برگزار می شود.

وی افزود: در حال حاضر 9 هزار و 970 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند که از این تعداد 2 هزار 334 نفر ایتام و 7 هزار و 636 نفر را فرزندان محسنین تشکیل می دهد.

وی ادامه داد: 35 هزار و 971 حامی حمایت مادی و معنوی از فرزندان یتیم و محسنین را متعهد شده اند.

مدیرکل کمتیه امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی اظهار کرد: سرانه ماهانه دریافتی ایتام از محل کمک های مردمی حدود یک میلیون و 293 هزار تومان است.

عرب خاطرنشان کرد: همچنین سرانه دریافتی فرزندان محسنین به 464 هزار تومان در ماه رسیده است که با به دنبال افزایش این کمک ها از طریق جذب حامیان جدید هستیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه های خانوار، معتقدیم سرانه دریافتی هر فرزند یتیم و محسنین باید حداقل به حدود یک میلیون و 400 هزار تومان برسد.

وی افزود: در دهه امامت و ولایت به ویژه عید سعید غدیر، برنامه های ویژه ای برای جذب حامیان ایتام پیش بینی شده است  و علاوه بر آن مردم نیکوکار می توانند با ارسال عدد 1 به سرشماره 30003333 و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «به عشق علی» در خراسان جنوبی اجرا می شود

پویش «به عشق علی» در خراسان جنوبی اجرا می شود