مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:402023-06-28سياسي

قم به عنوان اولین الگوی شهر اسلامی معرفی گردد


عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان برخی ناهنجاری های سبک زندگی شهری فعلی، اظهار کرد: شهر قم شایسته این است که به عنوان اولین الگوی شهر اسلامی معرفی شود.

- ایسنا/قم عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان برخی ناهنجاری های سبک زندگی شهری فعلی، اظهار کرد: شهر قم شایسته این است که به عنوان اولین الگوی شهر اسلامی معرفی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محسن اراکی در نشست تبیین فقه نظام شهری که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم برگزار شد، خدمت در شهر قم را افتخاری ارزشمند برشمرد و گفت: قم امروز پایتخت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) به شمار می آید و کارگزاران این شهر از سربازان آن حضرت محسوب می شوند.

وی وجود بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) در قم را سرمایه ای گرانبها برای همگان دانست و اظهار کرد: هر شهر روحی دارد که هویت آن را می سازد.

هویت شهر اسلامی به نمادهایی است که معنویت در آن جلوه گر باشد.

وی افزود: درگذشته مردم تنها در امور روزمره به علما مراجعه می کردند و حکام جور به هیچ وجه اجازه مطرح شدن مسائل کلانی را نمی دادند که به آنها خدشه ای وارد نماید؛ با این وجود مباحث زیادی از علمای ما در مورد مسائل گوناگون بجای مانده است که باید به آن ها مراجعه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم به عنوان اولین الگوی شهر اسلامی معرفی گردد

قم به عنوان اولین الگوی شهر اسلامی معرفی گردد