مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-10سياسي

دشمنان به دنبال با اصل اسلام و هویت ایرانی اسلامی هستند


سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به وقوع برخی هنجارشکنی ها در حوزه حجاب، گفت: دشمنان به دنبال با اصل اسلام و هویت ایرانی اسلامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حیدری صبح دوشنبه در نشست عفاف و حجاب شهرستان پاوه با اشاره به روز 21 تیر 1314 قیام مردم مشهد در اعتراض به سیاست های ضداسلامی و کشف حجاب رضاخان در صحن مسجد گوهرشاد، اظهار کرد: باید ما از عفت و غیرت مردم انقلابی ایران عزیز در برابر فشارهای دوران پهلوی بر خانواده ها الگو بگیریم.

وی با بیان اینکه امروز هم با فشارهایی از جانب دشمنان و استکبار و مخالفین نظام جمهوری اسلامی بر علیه کشورمان در برداشتن حجاب مواجه هستیم، گفت: مبارزه دشمنان با حجاب، مبارزه با یک روسری نیست بلکه با نماد اسلامی است و حجاب خواهران ما نماد اسلامی است و دشمنان با اصل اسلام و هویت ایرانی اسلامی مبارزه می کنند.

سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به اینکه ایران به موضوع مبانی اسلام پایبند است، ادامه داد: دشمنان در این مدت تمام توان و انرژی خود را به کار گرفتند که با جمهوری اسلامی مبارزه کنند چون می دانند ایران اسلامی سردمدار مبارزه با کفر است.

حیدری یادآور شد: در روزهای اخیر نیز در غرب شاهد پروژه قرآن سوزی با پوشش کامل پلیس بودیم که نشان از خصومت آنان علیه اسلام و قرآن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال با اصل اسلام و هویت ایرانی اسلامی هستند

دشمنان به دنبال با اصل اسلام و هویت ایرانی اسلامی هستند