مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-16سياسي

معاون وزیر: تنها یک نفر همیشه و تمام قد از آموزش و پرورش حمایت می کند


معاون حقوق و پارلمانی آموزش و پرورش با اشاره به تنها گذاشتن این دستگاه توسط بسیاری از دستگاه ها گفت: در این میان یک نفر تمام قد از آموزش و پرورش حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران قاسم احمدی لاشکی معاون حقوق و پارلمانی آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان گچساران گفت: نکاتی عنوان شد که دغدغه آموزش و پرورش کشور است.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش مطلقا نباید سیاسی شود زیرا با پرورش نسل آینده سر و کار دارد.

معاون حقوق و پارلمانی آموزش و پرورش تصریح کرد: امروز کسی می تواند بگوید موفق است که ببیند دانش آموزش به کجا رسیده ما کارخانه فولاد یا نفت و گاز نیستیم، کار آموزش و پرورش با سایر مشاغل متفاوت است.

احمدی لاشکی عنوان کرد: امروز سپاه پاسدارن ما در حوزه امنیتی و هوا فضا به جایگاه درخشانی رسیده، در حوزه های مختلف علمی نیز به نتایج خوبی رسیده ایم هر جا صحبت از پیشرفت می آید پای انسان در میان است و او نیز دست رنج تربیت و پرورش است.

وی گفت: در سند بنیادین نوشته شده تمام دستگاه ها موظفند که آموزش و پرورش را تنها نگذارند که تنهایش گذاشتند و تنها مقام معظم رهبری از این نهاد حمایت کرده است.

 معاون حقوق و پارلمانی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: دیگران تنها در هفته معلم یک جشن گرفته که ما خود نیز می توانیم آن را برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر: تنها یک نفر همیشه و تمام قد از آموزش و پرورش حمایت می کند

معاون وزیر: تنها یک نفر همیشه و تمام قد از آموزش و پرورش حمایت می کند