مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 03:352023-07-08بين الملل

پوتین به زودی به ترکیه سفر می کند


اردوغان در جریان نشست مطبوعاتی با همتای اوکراینی خود شامگاه جمعه فاش ساخت که آنکارا ماه آینده میلادی میزبان رییس جمهوری روسیه برای ادامه تلاش ها برای پایان دادن به جنگ اوکراین خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس جمهور ترکیه در جریان نشست مطبوعاتی با همتای اوکراینی خود از احتمال سفر آتی رییس جمهور روسیه به ترکیه در ماه آگوست / مرداد خبر داد؛ این نخستین سفر پوتین به آنکارا پس از پایان انتخابات حساس ریاست جمهوری ماه می (ادردیبهشت) ترکیه که به پیروزی اردوغان انجامید، خواهد بود.

خبرگزاری اسپوتنیک بامداد شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که رجب طیب اردوغان این مطلب را شامگاه روز جمعه پس از دیدار و گفت وگوی 2.

5 ساعته با ولادیمیر زلنسکی در کاخ فخرالدین استانبول فاش ساخت.

اردوغان در نشست مطبوعاتی خود با زلنسکی اعلام کرد که در نظر دارد در جریان سفر آتی احتمالی ولادیمیر پوتین به ترکیه از نزدیک مسئله تمدید توافقنامه غلات با اوکراین را از راه تماس تلفنی و یا نشست دو جانبه رایزنی کند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرد که سفر پوتین به ترکیه در ماه آینده میلادی طبق برنامه زیزی ها صورت خواهد گرفت و ممکن است در دو ماه آتی دیدارهای ویژه ای نیز با رییس جمهور روسیه برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین به زودی به ترکیه سفر می کند

پوتین به زودی به ترکیه سفر می کند