مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 23:302023-06-29سياسي

مجمع جهانی بیداری اسلامی: اهانت به قرآن در سوئد را نباید بی پاسخ گذاشت


مجمع جهانی بیداری اسلامی طی بیانیه ای اهانت به قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد و از مسلمانان و آزادیخواهان جهان خواست تا در مقابل این اقدام نکوهیده دولت سوئد عکس العمل نشان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اهانت به قرآن کریم در سوئد، از تمام مسلمانان جهان به ویژه دولت ها و ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان، جوامع، گروه ها، نخبگان و شخصیت های تأثیرگذار مسلمان و غیرمسلمان درتمامی دنیا خصوصا در کشورهای غربی خواست در مقابل اقدام نکوهیده دولت سوئد عکس العمل نشان دهند.

مجمع جهانی بیداری اسلامی در ابتدای بیانیه خود تاکید کرد: توهین به مقدسات دینی و اِعمال رفتارها و مقررات اهانت آمیز، در تمام ادیان الهی امری مذموم بوده و غیرقابل تحمل است.

ارزش های دینی که برخاسته از فطرت الهی و نجات بخش بشریت است، همیشه باید مصون از تعرض، اهانت و دست اندازی باقی بماند.

در ادامه بیانیه آمده است: متأسفانه با وجود تأکیدات مکرری که در ادیان، مذاهب و مکاتب مختلف وجود دارد و کنوانسیون ها و معاهدات بین المللی از جمله کنوانسیون آمریکایی حقوق بشر و اعلامیه جهانی حقوق بشر و اسناد مجمع عمومی و برخی قطعنامه های سازمان ملل نیز هرگونه تحقیر تبعیض و توهین مذهبی و هر رفتار غیرقانونی علیه اشخاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع جهانی بیداری اسلامی: اهانت به قرآن در سوئد را نباید بی پاسخ گذاشت

مجمع جهانی بیداری اسلامی: اهانت به قرآن در سوئد را نباید بی پاسخ گذاشت