مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-03سياسي

برپایی 170 مورد جشن ویژه دهه ولایت در مساجد و حسینیه های ملایر


رییس اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه بیش از 170 مسجد و حسینیه مراسم جشن را در دهه ولایت برگزار می کنند، گفت: بیش از 45 هیأت مذهبی مراسم جشن ویژه عید غدیر برگزار کرده و همچنین در مساجد توسط طلاب و اساتید، - ایسنا/همدان رییس اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه بیش از 170 مسجد و حسینیه مراسم جشن را در دهه ولایت برگزار می کنند، گفت: بیش از 45 هیأت مذهبی مراسم جشن ویژه عید غدیر برگزار کرده و همچنین در مساجد توسط طلاب و اساتید، موضوع خطبه خوانی غدیر را داریم.

حجت الاسلام روح الله نجفی مقدم در گفت وگو با ایسنا، افزود: بیش از 150 مبلغ و مبلغه در سطح شهرستان ملایر در دهه ولایت به تبیین واقعه غدیر می پردازند و ابعاد امامت و ولایت امیرالمؤمنین(ع) را تبیین و برکات و آثار این امامت و ولایت را در جامعه بشریت تشریح می کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 40 مداح برای مولودی خوانی و شعرخوانی در وصف حضرت علی(ع) آمادگی دارند و برپایی بیش از 50 ایستگاه صلواتی در سطح شهرستان برنامه ریزی شده که در بخش ها و روستاها با حمایت خیرین و مردم نوع دوست و توسط جوانان در دهه ولایت مدیریت و برپا می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در شهرستان ملایر با تشکیل ستاد مردمی به ریاست امام جمعه، برنامه ها و جشن های عید غدیر به صورت مردمی برپا می شود، اظهار کرد: بحث پیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 170 مورد جشن ویژه دهه ولایت در مساجد و حسینیه های ملایر

برپایی 170 مورد جشن ویژه دهه ولایت در مساجد و حسینیه های ملایر