مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 07:502023-07-18سياسي

استان تهران باید تا پایان سال رفع تداخلات پلاک های ثبتی را انجام دهد


استان تهران باید تا پایان سال جاری تمام رفع تداخلات پلاک های ثبتی خود را انجام دهد و از جمله پلاک های روستاهای شهرستان دماوند در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، نشست رفع مشکلات روستاهای مغانک و گرمابسرد از توابع بخش مرکزی دماوند شامگاه دوشنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی در مسجد روستای مغانک برگزار شد.

سیداحمد رسولی نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس، افلاطونی رییس سازمان امور اراضی کشور، برادری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، بیانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، مسئولان ادارات شهرستان دماوند و جمعی از اهالی روستاها در این جلسه حضور داشتند.

در این نشست مشکلاتی از جمله اختلافات اوقاف و منابع طبیعی اراضی روستای مقانک، تداخلات ملی و مستثنیات اراضی، قطعی برق چاه های کشاورزان و .

مطرح شد.

50 درصد رفع تداخلات اراضی کشور انجام شده است رضا افلاطونی، رییس سازمان امور اراضی کشور اظهار کرد: مشکل بزرگی که در کل کشور وجود دارد، اختلاف مالکیتی بین مردم و دولت است؛ از یک طرف دولت در اجرای قوانین و اصلاحات ارضی و کشت موقت، اراضی را به زارعین واگذار کرده و از طرف دیگر، سازمان منابع طبیعی بخش هایی از این اراضی را ممکن است که تحت عنوان انفال و منابع طبیعی به عنوان ملی اعلام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان تهران باید تا پایان سال رفع تداخلات پلاک های ثبتی را انجام دهد

استان تهران باید تا پایان سال رفع تداخلات پلاک های ثبتی را انجام دهد