مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-18سياسي

بزرگترین خدمت به اقتصاد نظام، حفظ اشتغال عشایر است


معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: بزرگترین خدمت به اقتصاد نظام، حفظ اشتغال عشایر است چرا که بخش عمده ای از گوشت و لبنیات کشور توسط عشایر تأمین می شود.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: بزرگترین خدمت به اقتصاد نظام، حفظ اشتغال عشایر است چرا که بخش عمده ای از گوشت و لبنیات کشور توسط عشایر تأمین می شود.

سردار ضیاءالدین حزنی 27 تیرماه در همایش شبانان و گله داران استان مرکزی اظهار کرد: جامعه عشایری در 29 استان پراکنده اند و به غیر از استان های کردستان و تهران همه استان ها دارای جمعیت عشایری هستند.

وی افزود: استان های فارس، کرمان، سیستان بلوچستان و خوزستان بیشترین سهم جمعیت عشایری و استان های قم و قزوین کمترین سهم عشایر را دارا هستند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه تصریح کرد: همایش شبانان و گله داران در 24 استان کشور برگزار و از 9600 نفر از شبانان و گله داران این استان ها تجلیل شده است.

حزنی با بیان اینکه تالیف قلوب و حل مشکلات این قشر، هدف سپاه از برگزاری همایش تکریم شبانان و گله داران است، خاطرنشان کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری در سخنان و مناسبت های مختلفی نسبت به اهمیت و در صحنه بودن جامعه عشایری و عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین خدمت به اقتصاد نظام، حفظ اشتغال عشایر است

بزرگترین خدمت به اقتصاد نظام، حفظ اشتغال عشایر است