مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 07:552023-07-09اقتصادي

مجتمع درمانی بابا باغی تبریز باید از حالت رکودی خارج شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی بر ضرورت تعریف ردیف اعتباری ویژه برای مجتمع درمانی بابا باغی تبریز تاکید کرد و گفت: برای تحقق این امر نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد فرشکاران امروز در حاشیه بازدید از بخش های مختلف مجتمع درمانی بابا باغی تبریز، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: زیرساخت های لازم در این مجتمع برای سرمایه گذاری های بخش خصوصی کاملا مهیا بوده و پشتوانه مردمی هم وجود دارد؛ در هر صورت این مرکز باید از حالت رکودی خارج شود.

وی افزود: با توجه به اینکه این مجتمع به عنوان یک برند و مرکز جذام کل کشور محسوب می شود امکان استفاده از فضاهای موجود و پتانسیل های مجتمع در توسعه گردشگری سلامت، ایجاد کلینیک روان درمانی و سلامتکده فراهم است.

فرشکاران با بیان اینکه لازم است فضای 100 هکتاری مجتمع برای درآمدزایی و ایجاد گردش مالی به صورت خودگردان بهسازی شود، ادامه داد: برای ساماندهی و اصلاح فضای فیزیکی و ساختمان ها حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی بر ضرورت تعریف ردیف اعتباری ویژه برای مجتمع درمانی بابا باغی تبریز تاکید و تصریح کرد: برای تحقق این امر نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع درمانی بابا باغی تبریز باید از حالت رکودی خارج شود

مجتمع درمانی بابا باغی تبریز باید از حالت رکودی خارج شود