مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:012023-07-02حوادث

دستگیری 17 سرشاخه شرکت هرمی در کرج ‏


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد نادربیگی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی، مبنی بر فعالیت افرادی در قالب یک شرکت هرمی در منطقه فاز4 مهرشهر کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل وکلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل فعالیت شرکت هرمی شدند و پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه، 17 نفر از اعضای باند کلاهبرداری شرکت هرمی را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: کارآگاهان در بازرسی از منزل آن ها مقادیری جزوات آموزشی مربوط به شرکت های هرمی و یک لپ تاپ را کشف و متهمان دستگیر شده به صراحت به فعالیت و عضویت در شرکت هرمی اعتراف کردند.

نادربیگی تصریح کرد: در بررسی های تکمیلی مشخص شد که اعضای این شبکه مبلغ 850 میلیون ریال از زیر مجموعه های خود دریافت کرده اند و مجموع کلاهبرداری های صورت گرفته توسط این باند 15 میلیارد ریال برآورد می شود.

این مقام انتظامی با بیان این که اکثر متهمان دستگیر شده افراد غیر بومی هستند، خاطرنشان کرد: کلاهبرداران با سوءاستفاده از مشکلات اقتصادی جوانان شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 17 سرشاخه شرکت هرمی در کرج ‏

دستگیری 17 سرشاخه شرکت هرمی در کرج ‏