مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-04سياسي

آزادی 4 زندانی جرائم غیر عمد در قالب اجرای طرح «قرار دوازدهم»


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از آزادسازی چهار نفر زندانیان جرایم غیرعمد استان از سوی این اداره کل در قالب طرح «قرار دوازدهم» خبر داد.

- رشت- مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از آزادسازی چهار نفر زندانیان جرایم غیرعمد استان از سوی این اداره کل در قالب طرح قرار دوازدهم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ستار علیزاده ظهر سه شنبه در دیدار با رییس زندان شهرستان لاهیجان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون چهار نفر زندانیان جرایم غیرعمد استان به همت اداره اوقاف وامور خیریه گیلان به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

وی افزود: این طرح در قالب طرح ملی قرار دوازدهم در شهرستان هایی که موقوفات با نیات منطبق با کمک به زندانیان جرایم غیر عمد دارند و با کمک خیرین انجام می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد یکی از اهداف طرح قرار دوازدهم است، تاکید کرد: طرح ملی قرار دوازدهم با هدف تجمیع خدمات اجتماعی ارائه شده از سوی مراکز افق به جامعه هدف در روز دوازدهم هر ماه اجرا می شود.

حجت الاسلام علیزاده گفت: در طرح قرار دوازدهم تیرماه سه نفر از زندانیان جرایم غیرعمد لاهیجان به همت خیرین و عوائد موقوفات دارای نیات منطبق با این موضوع آزاد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 4 زندانی جرائم غیر عمد در قالب اجرای طرح «قرار دوازدهم»

آزادی 4 زندانی جرائم غیر عمد در قالب اجرای طرح «قرار دوازدهم»