مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-22سياسي

الان زمان خوبی برای استیضاح وزیر کشور نیست+فیلم


محمدحسن آصفری نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به موضوع استیضاح وزیر کشور، - نایب رییس کمیسیون شورا ها و امور داخلی کشور گفت: استیضاح وزیر کشور باعث می شود 3-4 ماه وزارت کشور بدون وزیر و با سرپرست باشد که در آستانه انتخابات و در حوزه های مختلف همچون استانداری ها، امنیتی، مرز ها و فرمانداری ها با مشکل مواجه خواهد شد.

محمدحسن آصفری نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به موضوع استیضاح وزیر کشور، اظهارکرد: ابلاغیه معاون وزیر کشور ابلاغیه درستی نبود ولی با توجه به اینکه خود وزیر کشور ظرف کمتر از 24  ساعت ابلاغیه را کان لم یکن کرد دیگر نباید استیضاح مطرح باشد.

وی افزود: استیضاح وزیر کشور باعث می شود 3-4 ماه وزارت کشور بدون وزیر و با سرپرست باشد که در آستانه انتخابات و در حوزه های مختلف همچون استانداری ها، امنیتی، مرزها و فرمانداری ها با مشکل مواجه خواهد شد.

آصفری تاکید کرد: تعداد امضاهای استیضاح وزیر کشور کاهش پیدا نکرده و بیش از 50 نماینده استیضاح را امضا کرده و پیگیر هستند.

البته همکاران باید متوجه این موضوع باشند که الان زمان خوبی برای استیضاح وزیر کشور نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الان زمان خوبی برای استیضاح وزیر کشور نیست+فیلم

الان زمان خوبی برای استیضاح وزیر کشور نیست+فیلم