مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-11بين الملل

در حاشیه نشست ناتو اعلام شد؛ کمک تسلیحاتی 700 میلیون دلاری آلمان


آلمان در حاشیه نشست ناتو در لیتوانی اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی دیگر به ارزش 700 میلیون یورو به اوکراین ارائه خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک بوریس پیستوریوس ، وزیر دفاع آلمان روز سه شنبه در حاشیه نشست سران ناتو در لیتوانی اعلام کرد که این کشور به فاصله کوتاهی نسبت به بسته حمایتی اخیر این کشور برای اوکراین، تصمیم گرفته است که دوباره یک بسته دیگر حمایت نظامی آماده و برای کی یف ارسال کند.

پیستوریوس با بیان اینکه ارزش تقریبی این بسته 700 میلیون یورو است، اعلام کرد که این بسته نفربرهای ماردرس ، انواع مهمات و دو سامانه دفاع هوایی پاتریوت و غیره را شامل خواهد شد.

این در حالی است که امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه هم امروز اعلام کرده است که پاریس تصمیم دارد که موشک های دوربرد در اختیار ارتش اوکراین قرار می دهد تا در ضدحملات به اوکراین کمک کند.

تلاش کشورهای عضو ناتو برای تسلیح اوکراین برای به دست آوردن موفقیت در ضد حمله اخیر این کشور علیه روسیه چندان مثمر ثمر نبوده است.

بر اساس تازه ترین گزارش وزارت دفاع روسیه، اوکراین از آغاز ضدحملات اخیر خود تا 9 جولای (دیروز یکشنبه) 1250 انواع تانک، نزدیک به 950 انواع خودروی های نظامی دیگر، 29 سامانه موشک انداز و 425 قبضه توپ و خمپاره انداز، بیش از 500 هواپیمای بدون سرنشین، 22


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حاشیه نشست ناتو اعلام شد؛ کمک تسلیحاتی 700 میلیون دلاری آلمان

در حاشیه نشست ناتو اعلام شد؛ کمک تسلیحاتی 700 میلیون دلاری آلمان