مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 15:102023-06-28ورزشي

ربیعی: قول افزایش بودجه را دریافت کردیم


قول مدیران شرکت ذوب آهن در مساعدت برای افزایش بودجه را دریافت کردیم، ما هم باید هزینه های معقولی داشته باشیم اما در مجموع قول می دهم تیم خوبی بسته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در حاشیه مراسم معارفه اش اظهار داشت: می خواهیم در برنامه کوتاه مدت ارتقای نسبی را در ذوب آهن داشته باشیم، فکر می کنم می توانیم فلسفه کاری و نکاتی که مدنظر دارم را در تیم پیاده کنیم، از آقای تارتار نیز به خاطر زحماتی که در دو سال گذشته کشیدند، تشکر می کنم.

وی افزود: نگاه من به فوتبال یک نگاه پروژه ای است و پروژه ها نیز دارای اهداف و زمان بندی های خاصی هستند؛ بیش از 80 درصد تیم قرارداد دارند که باید مهندسی شود، تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را خواهیم داشت، اهل قول دادن نیستم و تنها می گویم که با تمام وجود کار می کنیم تا فوتبال خوبی را ارائه دهیم.

باشگاه علاقه مند به قرارداد طولانی بود اما.

ربیعی تصریح کرد: باشگاه علاقه مند به قراردادی طولانی تر بود، اما تصمیم گرفتیم که برای ابتدا قرارداد یک ساله تنظیم شود و در صورت تمایل دوطرف در سال های آینده قرارداد تمدید شود؛ احتمالا از یک مربی اصفهانی در کادر فنی استفاده خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: قول افزایش بودجه را دریافت کردیم

ربیعی: قول افزایش بودجه را دریافت کردیم