مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:002023-06-24اقتصادي

افتتاح 3 طرح بزرگ آب وفاضلاب زنجان همزمان با هفته دولت


برای ادامه اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهر زنجان، با توجه به تاثیرات زیست محیطی و همچنین افزایش پساب تولیدی برای استفاده در صنعت، - ایسنا/زنجان مشاور ویژه وزیر نیرو گفت: برای ادامه اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهر زنجان، با توجه به تاثیرات زیست محیطی و همچنین افزایش پساب تولیدی برای استفاده در صنعت، ضمن تخصیص 100 میلیارد تومان اعتبار، اعتبار ویژه ای نیز از سوی نهاد ریاست جمهوری برای این طرح در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان زنجان، حمیدرضا جانباز شامگاه روز گذشته (2 تیر ماه) در جلسه بررسی پیشرفت مصوبات سفر رییس جمهور و وزیر نیرو به استان زنجان که با حضور مدیران عامل شورای هماهنگی صنعت آب و برق این استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: مصوبات سفر رییس جمهور و وزیر نیرو به استان زنجان از پیشرفت مناسبی برخوردار بوده و 3 طرح نیز طی هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت تامین آب پایدار برای شهرها و روستاهای محدوده سدهای مراش و بلوبین مقرر شد اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل احداث این دو سد بازنگری و افزایش یابد.

مشاور ویژه وزیر نیرو بیان کرد: برگزاری مناقصه احداث مخازن آب طرح آبرسانی به شهرهای ابهر و خرمدره، پیگیری اجرایی شدن برنامه های بلندمدت تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 طرح بزرگ آب وفاضلاب زنجان همزمان با هفته دولت

افتتاح 3 طرح بزرگ آب وفاضلاب زنجان همزمان با هفته دولت