مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 22:452023-06-27سياسي

رحیم پور ازغدی: از روزی بترسید که دیگر ما را ترور نکنند


رحیم پور ازغدی در همایش یادبود شهدای هفتم تیر با عنوان «از بهشتی تا آرمان» کرد: تا وقتی ما را ترور می کنند، بدانید در مسیر درست هستیم.

از روزی بترسید که دیگر ما را ترور نکنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه فرهنگ عمومی خبرگزاری فارس، اولین همایش بین المللی شهدای ترور انقلاب اسلامی به مناسبت سالگرد شهادت شهید بهشتی و شهدای 72 تن با عنوان از بهشتی تا آرمان ، سه شنبه 6 تیر، در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی، برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، شعرخوانی حمیدرضا برقعی و احمد بابایی و حضور تعدادی از مقامات کشوری و لشکری و خانواده شهدای ترور منافقین، هسته ای، هفتم تیر و امنیت نظیر خانواده شهیدان آرمان علی وردی، محسن فخری زاده، مصطفی احمدی روشن، محمدعلی فیاض بخش و .

از جمله حاضران این همایش بودند.

برقعی در ابتدای مراسم ابیاتی از اشعار خود را برای حضار قرائت کرد و در انتها سرود: تا دشمن ما واهمه از جان دارد در سایه شب خنجرِ پنهان دارد همواره پر از وحشت رویاروییست ترس از هوس غارت ایران دارد ائمه هدف ترور بودند در ادامه مراسم رحیم پور ازغدی با اشاره به مفهوم ترور، گفت: مذهب شیعه، رهبران و آرمان های آن از هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیم پور ازغدی: از روزی بترسید که دیگر ما را ترور نکنند

رحیم پور ازغدی: از روزی بترسید که دیگر ما را ترور نکنند