مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 08:392023-07-11اقتصادي

ساخت راه در مناطق محروم آذربایجان شرقی توسط خیران


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: خیران راه سازی پارسال بیش از 70 میلیارد تومان برای ساخت راه های مناطق محروم کمک کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اروجعلی علیزاده صبح امروز  با بیان اینکه پنج طرح برای اصلاح نقاط حادثه خیز محور بناب، مراغه و هشترود اجرا می شود، اظهار کرد: از این طرح ها یک طرح در جاده بناب – مراغه و چهار مورد نیز در جاده مراغه - هشترود اجرا می شود و برای اصلاح این نقاط از اعتبارات دور اول سفرهای استانی رییس جمهور 70 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: این محور از شریان های اصلی تردد خودروهای استان های شمال غرب و شهرستان های جنوب استان آذربایجان شرقی به مرکز کشور است.

به گفته مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای  استان، طرح بهسازی آسفالت محور بناب – مراغه با اعتبار 15 میلیارد تومان از 2 هفته پیش آغاز شده است.

علیزاده ادامه داد: تعریض پل مسیر جاده مراغه ـ هشترود در سه راهی تازه کند به طول یک کیلومتر و با اعتبار 20 میلیارد تومان اجرا می شود و پل زیرگذر سه راهی داش آتان و تقاطع کهجوق با صرف اعتبار 46 میلیارد تومان در حال اجرا است که همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: از اول سال تا کنون 150 کیلومتر راه روستایی آسفالت شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت راه در مناطق محروم آذربایجان شرقی توسط خیران

ساخت راه در مناطق محروم آذربایجان شرقی توسط خیران