مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-09سياسي

اصفهان، نمونه بارزی از قدرت نرم ایران اسلامی است


امروز اصفهان، با برخورداری از میراث غنی و ارزشمند فرهنگی، هنری، گردشگری و توانمندی علمی و فناوری نمونه بارزی از قدرت نرم ایران اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان ظهر امروز در آیین افتتاح نخستین کنگره بین المللی دیپلماسی ملل اظهار داشت: اصفهان در همه ادوار تاریخ مهد تمدن، خاستگاه هنر و زیستگاه مردان بزرگ دین، هنر و دانش بوده و از دیرباز بسیاری از نوابغ را در خود جای داده است.

وی افزود: این شهر موزه ایران اسلامی همواره کانون گرم و تابنده فرهنگ و تمدن اسلامی بوده است، بدون اغراق باید اذعان داشت که جانمایه حیات اصفهان هنر است و این هنر نشأت گرفته از ایمان مردم است.

مرتضوی گفت: امروز اصفهان، با برخورداری از میراث غنی و ارزشمند فرهنگی، هنری، گردشگری و توانمندی علمی و فناوری نمونه بارزی از قدرت نرم ایران اسلامی است.

استاندار اصفهان عنوان کرد: استفاده از قدرت نظامی برای کسب نفوذ در میان ملت ها دیگر کارایی خود را از دست داده و هیچ ملت متمدن و دارای فرهنگی زیر بار تهدید، ظلم و اشغال نظامی نمی رود.

 وی با بیان اینکه اکنون بسیاری از متفکران و برنامه ریزان بین المللی، محور روابط آینده جهان را  مبتنی بر روابط فرهنگی و اشتراکات و اختلافات تمدنی می دانند، افزود: در فضای شکننده و بی اعتماد س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان، نمونه بارزی از قدرت نرم ایران اسلامی است

اصفهان، نمونه بارزی از قدرت نرم ایران اسلامی است