مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-06سياسي

علما چراغ های فروزان هدایت بشریت هستند


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: علما چراغ های فروزان هدایت بشریت هستند و از این حیث مسئولیت سنگینی بر عهده آنهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص تحقق تمدن نوین اسلامی نیز هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: تکلیفی که امروز بر عهده علما و روحانیون گذاشته شده، تکلیفی است که هیچ یک از انبیأ و ائمه (ع) موفق به انجام آن نشده اند و آن تثبیت یک حکومت جهان شمول و عالم گیر اسلامی است و حتی پیامبر اکرم (ص) و امیرالمومنین (ع) نیز در زمان خود وعده تحقق این مهم را برای آینده داده اند و باید توجه داشته باشیم که تحقق تمدن نوین اسلامی زمینه ساز ظهور است.

وی با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری فتح فلسطین مسیر رمزآلود ظهور است، خاطر نشان شد: دشمن به خوبی به این موضوع واقف است و در تمام رویدادها و اتفاقات تاریخی نیز شاهد هستیم که هر گاه مسلمانان به مرزهای فلسطین نزدیک شده اند، دشمن با فتنه ها و هجمه های گوناگون مانع این فتح و پیروزی شده است.

حجت الاسلام حسینی همه تلاش ها برای تجزیه و محدود کردن ایران را نیز در امتداد همین رویکرد ارزیابی و اضافه کرد: اندیشکده های صهیونی بر اساس متون مقدس معتقدند اگر اتحاد شوروی، ایران و لبنان و شامات اتفاق بیافتد، فلسطین به رهبری ایرانیان فتح خواهد شد و تمام اتفاقات و اغتشاشات اخیر در کشور و طرح پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علما چراغ های فروزان هدایت بشریت هستند

علما چراغ های فروزان هدایت بشریت هستند