مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:302023-06-27اقتصادي

ارائه 77 خدمت در صندوق نوآوری و شکوفایی به فعالان دانش بنیان


مدیر صندوق نوآوری و شکوفایی کشور گفت: در صندوق نوآوری و شکوفایی، 77 خدمت در چهار بخش وام، سرمایه گذاری، ضمانت نامه و توانمندسازی ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق خیاطیان ظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی با شرکت های دانش بنیان استان مرکزی در اراک اظهار داشت: در صندوق نوآوری و شکوفایی، 77 خدمت در چهار بخش شامل وام، سرمایه گذاری، ضمانت نامه و توانمندسازی ارائه می شود.

مدیر صندوق نوآوری و شکوفایی کشور افزود: شعار در صندوق نوآوری و شکوفایی، موضوع تأمین مالی است که این مهم باید آخرین دغدغه فعالان دانش بنیان ها باشد.

وی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان باید تمرکز خود را بر توسعه دانش فنی متمرکز کنند و بازاریابی و تولید را توسعه دهند و صندوق وظیفه دارد تا تأمین مالی را به انجام رساند.

مدیر صندوق نوآوری و شکوفایی کشور اضافه کرد: تلاش است با کمک سایرین از جمله بانک ها و شرکت های بزرگ، دغدغه فعالان در این حوزه کاهش یابد.

وی با اشاره به ظرفیت شرکت های دانش بنیان بیان کرد: کسانی که ناامید هستند و توانمندی مردم را نمی دانند و نگاه به بیرون و غیر بومی دارند، لازم است با ظرفیت های داخلی آشنا شوند و در دیدگاه های خود تجدید نظر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 77 خدمت در صندوق نوآوری و شکوفایی به فعالان دانش بنیان

ارائه 77 خدمت در صندوق نوآوری و شکوفایی به فعالان دانش بنیان