مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-19بين الملل

اعتراف لندن به استفاده از اوکراین به عنوان آزمایشگاه فناوری جنگی!


وزیر دفاع انگلیس اذعان کرد که این کشور به لطف جنگ اوکراین، موفق شده است تا نیروهای مسلح خود را بهبود ببخشد! - وزیر دفاع انگلیس اذعان کرد که این کشور به لطف جنگ اوکراین، موفق شده است تا نیروهای مسلح خود را بهبود ببخشد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، بن والاس، وزیر دفاع انگلیس با تشبیه کردن جنگ اوکراین به آزمایشگاه آزمودن فناوری نظامی ، اذعان کرد که این جنگ فرسایشی به لندن کمک کرده است تا توانمندی نیروهای مسلح خودش را بهبود بخشیده و افزایش دهد! والاس که قصد دارد در جریان تحولات بعدی در کابینه دولت انگلیس، از سمتش کنار برود، گفته که اوکراین به طرز فجیعی به آزماشگاه جنگی برای فناوری های نظامی تبدیل شده است.

وی که نسخه جدید سند راهبرد دفاعی انگلیس را برای اعضای پارلمان قرائت می کرد، افزود: در این نسخه، ما روی چگونگی انتقال درس ها و تجربیات اوکراین، به قلب فعالیت مان تمرکز کرده ایم.

والاس در توضیح یکی از چهار محور اصلی نوسازی که وزارت دفاع انگلیس مطرح کرده است، مدعی شد: ارتش انگلیس فرهنگ خلاقیت را فعال کرده است.

ما با دنبال کردن مسیر اوکراین، منابع مالی را برای راه حل های 100پوندی که می توانند 100میلیون تهدید را متوقف کنند، تامین می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف لندن به استفاده از اوکراین به عنوان آزمایشگاه فناوری جنگی!

اعتراف لندن به استفاده از اوکراین به عنوان آزمایشگاه فناوری جنگی!