مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-04ورزشي

برگزاری مسابقات پرش با اسب به میزبانی محمد شهر کرج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات پرش با اسب جام لایف از صبح امروز به میزبانی استان البرز در مجموعه سوارکاری هوشمند محمد شهر کرج آغاز به کار کرد.

- دهدشتی: برای حضور موفق در رویدادهای بین المللی باید نشاط به مجموعه های سوارکاری به واسطه سوارکاران پرشور کشورمان بازگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، مسابقات پرش با اسب جام لایف از صبح امروز به میزبانی استان البرز در مجموعه سوارکاری هوشمند محمد شهر کرج آغاز به کار کرد.

   این رقابت ها در رده های  سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، پونی سواران  و مالکین به مناسب دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر برگزار می شود.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری اعلام کرد: این رویداد در راستای تمرکززدایی مسابقات از پایتخت به سایر استان ها و شهرستان ها با هدف پویایی بیشتر در رشته های مختلف سوارکاری، برنامه ریزی و از صبح امروزسه شنبه سیزدهم تیرماه  در باشگاه سوارکاری هوشمند آغاز وتا روز جمعه شانزدهم تیرماه ادامه خواهد یافت.

مصطفی دهدشتی در توضیح برگزاری این مسابقات گفت: سوارکاران در رده اسب خالص ایرانی و اسب جوان حداکثر با 5 اسب  و رده های سنی نونهالان، نوجوانان، بزرگسالان پونی سواران و مسابقه مخصوص حداکثر با دو اسب به مصاف حریفان خود می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات پرش با اسب به میزبانی محمد شهر کرج

برگزاری مسابقات پرش با اسب به میزبانی محمد شهر کرج