مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-08فرهنگي

توزیع سهمیه کتاب های تازه تالیف در 44 کتابخانه روستایی همدان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: سهمیه همدان از 150 عنوان کتاب تازه تألیف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کتابخانه ها ارسال می شود.

- معصومه ابراهیمی هژیر در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه امسال 150 عنوان کتاب تازه تألیف در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عرضه شد اظهار کرد: بر این اساس 150 عنوان کتاب شعر و داستان کودک و نوجوان به همراه بازی و سرگرمی تولید کانون پرورش فکری در یک هزار کتابخانه کانون پرورش فکری در کشور توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه سهم کتاب استان همدان به اندازه یک نیسان یا یک خاور است که امروز مشخص می شود افزود: سهم استان برای 44 کتابخانه ثابت، سیار و پستی در مناطق محروم و کم برخوردار است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان عنوان کرد: هر کتابخانه سیار 20 روستا را و هر کتابخانه پستی هم 5 روستا را پوشش می دهد.

وی اضافه کرد: دانش آموزان 215 روستای محروم و دانش آموزان 31 کتابخانه کانون پرورش فکری در مناطق حاشیه شهر شهرستان های همدان از این خدمت رایگان بهره مند خواهند شد.

  ابراهیمی هژیر با بیان اینکه این اقدام، تحقق منویات رهبری است که تاکید بر توزیع عادلانه خدمات فرهنگی دارند گفت: رهبری در گام دوم انقلاب فرمودند دل های مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع سهمیه کتاب های تازه تالیف در 44 کتابخانه روستایی همدان

توزیع سهمیه کتاب های تازه تالیف در 44 کتابخانه روستایی همدان