مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 22:102023-07-12فرهنگي

ضرورت تقویت زیرساخت های هنرهای نمایشی در ساوه


مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت تقویت زیرساخت های هنرهای نمایشی در شهرستان ساوه به دلیل برخورداری این شهرستان از ظرفیت و استعداد بالا در این حوزه به عنوان مطالبه جدی هنرمندان تاکید کرد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت تقویت زیرساخت های هنرهای نمایشی در شهرستان ساوه به دلیل برخورداری این شهرستان از ظرفیت و استعداد بالا در این حوزه به عنوان مطالبه جدی هنرمندان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم نظری چهارشنبه 21 تیرماه 1402 در جریان بازدید از نمایش های اولین جشنواره استانی تئاتر طنز ساوه اظهار کرد: تقویت زیرساخت ها یکی از ضرورت های تئاتر شهرستان های کشور است و این اداره کل برای تحقق این مهم امسال میزان اعتبارات مورد نیاز خود را چند برابر بیشتر از سال گذشته درخواست کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون اعتباری از سوی سازمان برنامه و بودجه برای وزارتخانه اعلام نشده است افزود: اما با توجه به نیازهای موجود پیش بینی می شود که در سال جاری شاهد افزایش حداقل 30 درصدی اعتبارات نسبت به سال گذشته باشیم.

نظری بر تقویت فضای شادی و نشاط اجتماعی در جامعه تاکید کرد و گفت: هنر بهترین ابزار برای تقویت فضای شادی و نشاط در جامعه است و روح بخشی و آرامش از طریق هنرهای نمایشی طنز به مردم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت زیرساخت های هنرهای نمایشی در ساوه

ضرورت تقویت زیرساخت های هنرهای نمایشی در ساوه