مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 17:252023-07-12سياسي

ضرورت تبادل نیروهای انسانی بین دستگاه های آموزش و پرورش


رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان بر ضرورت تبادل نیروی انسانی آموزشی و اداری بین دستگاه های وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان بر ضرورت تبادل نیروی انسانی آموزشی و اداری بین دستگاه های وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد.

مسعود صالحی شبلیزی در جلسه شورای هماهنگی تعلیم و تربیت استان خوزستان که امروز (21 تیرماه) در اهواز برگزار شد، با اشاره به ضرورت افزایش ارتباط بین دستگاه های وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: می توان با انعقاد تفاهم نامه برای تبادل نیروهای آموزشی و اداری توانمند بین دستگاه ها اقدام کرد و این امر می تواند هم فکری و هم افزایی را در آموزش و پرورش افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر ضرورت تشکیل جلسات مستمر بین بخش های مختلف آموزش و پرورش در حوزه های مختلف، ادامه داد: تشکیل بانک اطلاعاتی افراد فارغ التحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بین دستگاه های مختلف آموزش و پرورش می تواند در استفاده بهتر از ظرفیت های موجود کمک کند.

رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: ما در دانشگاه فرهنگیان مدیران گروه های آموزشی مختلف داریم و باید جلسات مشترکی با حضور آن ها و روسای دستگاه های مختلف آموزش و پرورش اعم از اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان، اداره کل نوسازی و کانون پرورش فکری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبادل نیروهای انسانی بین دستگاه های آموزش و پرورش

ضرورت تبادل نیروهای انسانی بین دستگاه های آموزش و پرورش