مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:102023-06-27اقتصادي

تثبیت 4126 هکتار از اراضی غیرملی استان بوشهر


سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: در جلسه کمیسیون رفع تداخلات استان چهار هزار و 126 هکتار از اراضی غیر ملی تثبیت و ابلاغ شد.

- ایسنا/بوشهر سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: در جلسه کمیسیون رفع تداخلات استان چهار هزار و 126 هکتار از اراضی غیر ملی تثبیت و ابلاغ شد.

احمد مشایخی سه شنبه 6 تیر اظهار کرد: در جلسه کمیسیون رفع تداخلات استان بوشهر که با حضور اعضا برگزار شد چهار پلاک در روستاهای خیاری، محمدی، چم حلقه و سمندکی مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی افزود: از مجموع 10 هزار و 912 هکتار از مساحت کل چهار پلاک مطرح شده چهار هزار و 126 هکتار اراضی غیرملی و 6 هزار و 786 هکتار اراضی ملی تثبیت و جهت اصلاح سوابق و نقشه ها به ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری و ثبت اسناد و املاک استان ابلاغ شد.

سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اظهار امیدواری کرد: روند اجرای رفع تداخلات در استان با همکاری و تعامل منابع طبیعی و آبخیزداری و ثبت اسناد و املاک استان تسریع شود تا بتوان در اجرای صدور استاد تک برگ اراضی کشاورزی مالکین گام موثری برداشت.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت 4126 هکتار از اراضی غیرملی استان بوشهر

تثبیت 4126 هکتار از اراضی غیرملی استان بوشهر