مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 18:452023-07-17سياسي

میز خدمت در دامنه های سبلان برپا شد


با همراهی مدیران استانی و شهرستانی در دولت سیزدهم، میز خدمت در دامنه های سبلان برپا شد تا از نزدیک درد دل عشایر کوچ نشین را بشنویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمشکلات و دغدغه های عشایر را در حوزه های مختلف برطرف کنند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که خود عشایر صادق الوعده هستند، مسئولان و مدیران با شنیدن دردها و مشکلات عشایر هم قسم شدند تا به وعده های داده شده در کوتاه ترین زمان عمل کرده و مشکلات مطرح شده عشایر در حوزه آرد، نان، تأمین سوخت و نهاده های دامی را در حد وسع و توان خود برطرف کنند.

سرپرست فرمانداری مشگین شهر گفت: برپایی میز خدمت در سال های اخیر به ویژه در دولت سیزدهم در مساجد، محلات و مصلاها رایج بوده و ما برای اولین بار میز خدمت را در دامنه های سبلان برپا کردیم تا بررسی مشکلات جامعه عشایری به ویژه عشایر کوچ روی دامنه های سبلان را از نزدیک شنیده و با آشنا شدن به این مشکلات، پاسخی مثبت در گره گشایی آنها بدهیم.

محمدی افزود: قرار شد 30 کیلومتر تسطیح راه عشایری در اولویت برنامه ریزی ها قرار گرفته و در کنار آن در تهیه و توزیع آرد و تولید نان نیز اقدامات مؤثر و هماهنگی انجام شود.

سرپرست فرمانداری مشگین شهر اضافه کرد: عشایر کوچرو در رفع دغدغه های خود از مسئولان انتظار داشتند تا در سریع ترین زمان اقدامات عملیاتی را انجام دهند که ما نیز وعده دادیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز خدمت در دامنه های سبلان برپا شد

میز خدمت در دامنه های سبلان برپا شد