مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-20سياسي

بایدهای مراسم عزاداری در محرم/ ذات هیات روشنگری و انقلابی گری است


بیرجند_مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: هیات ها بدانند که در واقع فعالیت آنها یک هماورد با جریان کفر و طاغوت عالم بوده و در واقع ذات هیات روشنگری و انقلابی گری است.

- حجت الاسلام و المسلمین حجت سالاری مکی در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با بایدها و نبایدهای مراسمات عزاداری در ماه محرم اظهارکرد: از بعد از ظهر روز گذشته مراسمات عزادارای و سوگواری در استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته مقدمات آمادگی هیات ها شکل گرفته است، افزود: هر آنچه در رابطه با اقامه عزاداری در نظم و انتظام این مراسمات لازم بوده از سوی نیروی انتظامی همکاری می شود و همچنین در بحث بهداشت هیات ها و اقلامی که برای اطعام عزاداران مورد استفاده قرار می گیرد نیز دستورات لازم ابلاغ شده است.

محتوای غنی در اختیار هیات های مذهبی برای مراسمات عزادارای قرار گرفت مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان داشت: در بحث محتوای غنی مراسمات عزاداری در ماه محرم نیز جلسات مختلفی در هیات های مذهبی برای مداحان ،واعظان و مبلغان در بخش خواهران و براداران برگزار شده است.

سالاری در رابطه با توجه هیات ها در کنار ذکر مصیبت امام حسین(ع) و یارانشان به بحث جهاد تبیین گفت: خراسان جنوبی که مهد ایمان بوده و تعبیر مردمان دیار علم و ایمان را رهبری برای این منطقه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدهای مراسم عزاداری در محرم/ ذات هیات روشنگری و انقلابی گری است

بایدهای مراسم عزاداری در محرم/ ذات هیات روشنگری و انقلابی گری است