مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-09حوادث

توضیح و توصیه هلال احمر درباره حوادث غرق شدگی اخیر⁣ خوزستان


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان بر لزوم ممانعت خانواده ها از شنای فرزندان در اماکن سخت و شنا ممنوع به منظور جلوگیری از افزایش تلفات غرق شدگی تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان بر لزوم ممانعت خانواده ها از شنای فرزندان در اماکن سخت و شنا ممنوع به منظور جلوگیری از افزایش تلفات غرق شدگی تاکید کرد.

امیرعباس نجفی در خصوص آمار بالای غرق شدگی در خوزستان اظهار کرد: پهناور بودن خوزستان و وجود بیش از ده ها سد بزرگ و کوچک در استان و همچنین گرمای هوا موجب می شود مردم به سمت آب ها بروند و شنا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: رعایت نکردن نکات مد نظر در شنا موجب شده است آمار بالای غرق شدگی را داشته باشیم بنابراین از مردم می خواهیم با رعایت نکات ایمنی و تنها در اماکن شنا که توسط ارگان های ذی ربط مشخص شده اند، شنا کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: جمعیت هلال احمر خوزستان بر اساس قوانین بالادستی، امداد و نجات در سیلاب ها را بر عهده دارد اما متاسفانه مشاهده می شود هرازگاهی آماری از غرق شدگی در رودخانه ها و پساب های پشت سدها ارائه می شود و پس از غرق شدگی کاری از دست کسی برنمی آید و باید جست وجو برای پیدا کردن جسد فرد انجام شود که پشتیبانی ها در این خصوص انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح و توصیه هلال احمر درباره حوادث غرق شدگی اخیر⁣ خوزستان

توضیح و توصیه هلال احمر درباره حوادث غرق شدگی اخیر⁣ خوزستان