مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 20:002023-07-20فرهنگي

دو رشته جدید به هنرستان هنرهای زیبا چهارمحال و بختیاری اضافه شد


شهرکرد_معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از اضافه شدن دو رشته تحصیلی جدید به مجموع رشته های فعال در هنرستان هنرهای زیبای این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام فرجی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اضافه شدن دو رشته تحصیلی جدید به مجموع رشته های فعال در هنرستان هنرهای زیبای چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این آموزشگاه امسال در رشته های تئاتر، گرافیک و سینما هنرجو می پذیرد.

وی افزود: در هنرستان هنرهای زیبای چهارمحال و بختیاری که از سال 1400 فعالیت خود را در شهرکرد آغاز کرده است، 15 هنرجوی رشته سینما مشغول به تحصیل هستند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: افزایش رشته های تحصیلی و گسترش فعالیت های آموزشی این هنرستان ازجمله اولویت های در نظر گرفته شده برای جذب بیشتر علاقه مندان به تحصیل در رشته های هنری است.

فرجی عنوان کرد: به همین منظور با فراهم شدن امکان پذیرش هنرجو در رشته های تئاتر و گرافیک در سال تحصیلی جدید، امید می رود زمینه مناسبی برای پرورش استعدادهای هنری در چهارمحال و بختیاری مهیا شود.

وی خاطرنشان کرد: تدریس دروس تخصصی این هنرستان را جمعی از هنرمندان استانی بر عهده دارند و با همکاری آموزش وپرورش، نیروی آموزشی لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو رشته جدید به هنرستان هنرهای زیبا چهارمحال و بختیاری اضافه شد

دو رشته جدید به هنرستان هنرهای زیبا چهارمحال و بختیاری اضافه شد