مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-19اجتماعي

احیای دریاچه نئور با کنترل بیولوژیکی گونه کاراس/ احیای نئور مطالبه مردمی است


مدیرکل حفاظت محیط زیست اردبیل از کنترل گونه کاراس در دریاچه نئور با روش های مبارزه بیولوژیکی بدون آسیب رساندن به سایر گونه های دریاچه خبرداد و احیای آن را مطالبه عمومی خواند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل حفاظت محیط زیست اردبیل از کنترل گونه کاراس در دریاچه نئور با روش های مبارزه بیولوژیکی بدون آسیب رساندن به سایر گونه های دریاچه خبرداد و احیای آن را مطالبه عمومی خواند.

حسن قاسم پور 28 تیر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در احیای دریاچه نئور بعنوان یک مطالبه مردمی حساسیت لازم را در سازمان حفاظت محیط زیست استان ایجاد کردیم، اظهار کرد: قبل از عید جلسه ای در سازمان حفاظت محیط زیست کشور با حضور اساتید دانشگاه و متخصصان تالابها برگزار کردیم و پیرو آن جلسه قرار شد کارشناسان امر در استان حاضر شده و از محل بازدید کنند که این مهم با تهیه گزارش عملکرد انجام شد.

وی افزود: در سال گذشته کلیات احیای دریاچه نئور و حذف فیزیکی ماهی کاراس به عنوان گونه مهاجم در نئور و لزوم مبارزه بیولوژیکی با این گونه و همچنین گیاهان آبزی که به واسطه بار آلی ماهی کاراس در دریاچه بوجود آمده است، تدوین شد.

قاسم پور بیان کرد: پاکسازی نئور را در سطح وسیع در سال گذشته شروع کردیم و در مقایسه با سالهای قبل عملیات خوبی انجام دادیم و نتیجه آن را امسال شاهد بودیم، هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای دریاچه نئور با کنترل بیولوژیکی گونه کاراس/ احیای نئور مطالبه مردمی است

احیای دریاچه نئور با کنترل بیولوژیکی گونه کاراس/ احیای نئور مطالبه مردمی است