مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:002023-06-22ورزشي

روند تعمیرات پلاژ بانوان بوشهر تسریع شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: روند تعمیرات پلاژ بانوان در جهت فعال شدن و ایجاد زیرساخت های فرهنگی تسریع شود.

- ایسنا/بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: روند تعمیرات پلاژ بانوان در جهت فعال شدن و ایجاد زیرساخت های فرهنگی تسریع شود.

اکبر پورات پنجشنبه اول تیرماه در ستاد ساماندهی سواحل استان بوشهر اظهار کرد: دریا و ساحل همواره یکی از نقاط قوت استان بوده است، به شرطی که بتوان از ظرفیت های آن به خوبی بهره برداری نمود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در عین حال که از سواحل برای استفاده های گردشگری، ورزشی، تفریحی و آموزشی استفاده می شود باید به حفظ طبیعت حساس و زیست بوم سواحل توجه ویژه داشت.

وی با اشاره به اینکه سواحل مکان بسیار مناسبی جهت آموزش و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است، افزود: با توجه به در پیش بودن تعطیلات تابستان باید تلاش شود از سواحل بیشترین استفاده برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان فراهم کرد و دستگاه های فرهنگی برنامه ریزی مناسبی برای تابستان داشته باشند.

پورات گفت: احداث مراکز رفاهی در قالب ایجاد سرویس بهداشتی و رختکن از سوی شهرداری ها و دهیاری ها در شناگاه های استان در قالب تفاهم نامه ای با شهرداری ها انجام شده که باید تعداد هزار سرویس بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تعمیرات پلاژ بانوان بوشهر تسریع شود

روند تعمیرات پلاژ بانوان بوشهر تسریع شود