مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 13:482023-07-12فرهنگي

آثار هنری باید احساس تحصیل کمال را مخاطب ایجاد کند


آثار هنری باید احساس تحصیل کمال را در مخاطب ایجاد کند و منجر به رشد و تقویت فهم و بصیرت در آنها شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، اسماعیل احمدی ظهر امروز در اختتامیه نخستین جشنواره فیلم زریوار اظهار کرد:  مفتخر هستیم در مریوان عزیز مرکز فرهنگی کردستان در خدمت هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر از سراسر کشور ایران اسلامی باشیم.

وی تصریح کرد: نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند زریبار امروز به ایستگاه پایانی خود رسید، بنا بود این جشنواره سال قبل برگزار شود و امروز دومین اختتامیه آن را برگزار کنیم، اما بنا به دلایل این مهم تحقق پیدا نکرد.

فرماندار مریوان با بیان اینکه امروز اولین جشنواره فیلم کوتاه زریبار و این شجره طیبه را بنیان نهادیم، گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از سوی مردم فرهنگی مریوان از اکران های عمومی این جشنواره صورت گرفت که این نشان از جایگاه هنر در بین مردمان این دیار دارد.

احمدی به جایگاه و نقش هنر در نهادینه کردن فرهنگ و تحقق اهداف و سیاست های مختلف در جامعه گریزی زد و گفت: امروز سینما پوست اندازی های خود را انجام داده و از وادی هنر صرف کوچ کرده و به صنعت سینما رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد امروز سینما فراتر از یک صنعت، یک شیب دیگر پیدا کرده و به عنوان یک رسانه فراگیر نزد عموم شهروندان نه صرف نخبگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار هنری باید احساس تحصیل کمال را مخاطب ایجاد کند

آثار هنری باید احساس تحصیل کمال را مخاطب ایجاد کند