مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-08سياسي

راه اندازی شهر سیلیکون در منطقه پیام


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از راه اندازی شهر سیلیکون و استقرار شرکت های بیشتری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این منطقه خبر داد.

- مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام خبر داد: راه اندازی شهر سیلیکون در منطقه پیام ایسنا/البرز مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از راه اندازی شهر سیلیکون و استقرار شرکت های بیشتری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر قنبرپور با بیان اینکه راه اندازی شهر سیلیکون از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، افزود: ایجاد شهر سیلیکون در منطقه ویژه اقتصادی پیام این امکان را فراهم می کند که صنایع و شرکت های فعال در حوزه ساخت تجهیزات سیلیکون بتوانند در قالب یک مجتمع با یکدیگر رقابت و فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: به همین منظور، یک ناحیه تخصصی با وسعت 20 هکتار در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در نظر گرفته شده است.

قنبرپور در بخش دیگری از سخنان خود به استقرار شرکت های فعال در حوزه کسب و کار خدمات مدیریتی، سرمایه گذاری و تامین مالی و بیمه ای در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اشاره کرد و گفت: برای راه اندازی مرکز خدمات کسب و کار در پیام، ساختمانی در نظر گرفته شده که فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شهر سیلیکون در منطقه پیام

راه اندازی شهر سیلیکون در منطقه پیام