مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-16سياسي

حقوق دانان بسیجی کرمانشاه: انتظار ما از شورای نگهبان صیانت از حقوق ملت است


مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه گفت: انتظار ما از شورای نگهبان این است که کما فی السابق با صلابت و مقتدرانه و با حفظ موازین شرعی و قانونی در صیانت از حقوق ملت و انقلاب اسلامی بدرخشد و به رسالت خویش عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رسول بهرامی پور مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در نشستی خبری با خبرنگاران که به مناسبت چهل و سومین سالگرد تأسیس شورای نگهبان با حضور رییس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه برگزار شد با تبریک سالروز تشکیل شورای نگهبان، اظهار کرد: شورای نگهبان یکی از نهادهای برخاسته از انقلاب اسلامی است که  امامین انقلاب اسلامی بارها و بارها بر حفظ شأن و جایگاه این نهاد انقلابی تأکید داشتند.

وی افزود: براساس قانون اساسی شورای نگهبان به عنوان حافظ قانون اساسی در کشور نقش آفرین است و این هم مختص انقلاب اسلامی نیست و در همه کشورها چنین نهادی با عناوین دیگری مثل دادگاه قانون اساسی وجود دارد.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از مهم ترین وظایف شورای نگهبان  نظارت بر انتخابات است که شورای نگهبان در گذشته این رسالت را به خوبی انجام داده است.

وی افزود: متأسفانه عده ای تحت تأثیر هیاهوهای بیگانگان و اجانب به ویژه در ایام نزدیک به انتخابات ها علیه شورای نگهبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق دانان بسیجی کرمانشاه: انتظار ما از شورای نگهبان صیانت از حقوق ملت است

حقوق دانان بسیجی کرمانشاه: انتظار ما از شورای نگهبان صیانت از حقوق ملت است