مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-02اقتصادي

توزیع 8749 حواله کود شیمیایی برای کشت بهاره در ایلام


سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام گفت: امسال 8749 حواله الکترونیک توزیع کود شیمیایی یارانه ای در استان برای مصرف کشت بهاره توزیع شده است.

- ایسنا/ایلام سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام گفت: امسال 8749 حواله الکترونیک توزیع کود شیمیایی یارانه ای در استان برای مصرف کشت بهاره توزیع شده است.

سیامک بیگی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: از این تعداد حواله الکترونیکی تاکنون حدود 8135 حواله معادل 3497 تن انواع کود شیمیایی توسط کارگزاران میان کشاورزان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه 58 عامل توزیع کود شیمیایی در استان و 19 کارگزار در دهلران نسبت به توزیع کودهای ارائه شده بین کشاورزان اقدام می کنند، تصریح کرد: سامانه پایش کودی به سامانه جامع پهنه بندی متصل است و لازم است هر کشاورز برای هر محصول درخواست خود را در سامانه پایش کودی ارسال کند چرا که این امر سبب می شود تا از این پس کودهای شیمیایی تنها به اشخاصی تعلق بگیرد که کشاورز هستند.

بیگی از بهره برداران و مسئولان پهنه های تولیدی خواست نسبت به ثبت دقیق اطلاعات زراعی و سطح زیر کشت خود به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه و اقدام کنند تا با حذف واسطه ها و جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو کود مورد نیاز کشاورزان به موقع توزیع شود و در دسترس آنها قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 8749 حواله کود شیمیایی برای کشت بهاره در ایلام

توزیع 8749 حواله کود شیمیایی برای کشت بهاره در ایلام