مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-22حوادث

هلاکت قاتلان 2 شهیدفراجا کمتر از 2 ساعت


فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروهای انتظامی استان به قاچاقچیان امان نداده و در کمتر از دو ساعت قاتل شهدای نیروی انتظامی استان را به سزای اعمالش رسانده و به درک واصل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه و بویراحمد سردار کیقباد مصطفایی در آیین تشییع دو شهید فراجا کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جای جای نقاط کشور به عنوان پرچمدار امنیت داخلی ایران اسلامی وظایف و ماموریت های متعددی را بر عهده دارند.

 وی بیان کرد: از اولویت های مهم فراجا و ماموریت های ویژه نیروی سلحشور و عظیم مقابله و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر است.

 فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:این پدیده شوم در کشور ما به عنوان یک معضل می باشد و در این رابطه اولویت اول نیروی انتظامی مقابله با مواد مخدر است.

مصطفایی عنوان کرد: در روز پنجشنبه بیست و نهم تیر ماه جاری در اقدامی غرورآفرین از سوی مجموعه انتظامی استان در مقابله با اشرار و گروه های مسلح مواد مخدر طی عملیاتی که انجام شد و در جریان این عملیات در مصاف رویارویی با قاچاقچیان مواد مخدر دو نفر از بهترین پرسنل انتظامی استان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت قاتلان 2 شهیدفراجا کمتر از 2 ساعت

هلاکت قاتلان 2 شهیدفراجا کمتر از 2 ساعت