مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 20:002023-07-11فرهنگي

قدمگاه؛ رویدادی برای نمایش مفاهیم زیبای مباهله است


استاندار یزد، اولین جشنواره تئاتر ملی قدمگاه را مملو از فرصت های ارزشمند هنری برای تبیین زمینه های والا و الهی این رویداد عظیم در صدر اسلام دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهران فاطمی در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی قدمگاه در یزد، این جشنواره را دارای نقش ارزنده ای در به نمایش کشیدن مفاهیم زیبا و جنبه های والای انسانی مباهله و شخصیت متعالی پیامبر اعظم(ص) و کرامت و منزلت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) عنوان کرد.

در متن این پیام آمده است: هنر تئاتر با برخورداری از نقشی ماندگار و مادرگون در دنیای هنر در ادوار مختلف تاریخی، رسالت خویش را در انتقال پیام و هدف به زبانی هنرمندانه به مخاطبانش به مناسب ترین شکل ممکن محقق ساخته و به تعبیر رهبر عظیم الشأن انقلاب در نمایش ظریف ترین و لمس نکردنی ترین احساسات و عواطف بشری به موفقیتی مثال زدنی در عرصه های مختلف هنری و فرهنگی دست یافته است.

در این پیام همچنین آمده است: برگزاری اولین جشنواره تئاتر ملی قدمگاه به میزبانی استان یزد که با رویکرد رخداد مبارک و تاریخی مباهله که مملو از فرصت های ارزشمند هنری برای تبیین زمینه های والا و الهی این رویداد عظیم در صدر اسلام است، در کنار نقش ارزنده اش در به نمایش کشیدن مفاهیم زیبا و جنبه های والای انسانی مباهله و شخصیت متعالی پیامبر اعظم(


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدمگاه؛ رویدادی برای نمایش مفاهیم زیبای مباهله است

قدمگاه؛ رویدادی برای نمایش مفاهیم زیبای مباهله است