مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-22اقتصادي

نصاب جدیدی در اوج بار تقاضا در این هفته رقم می خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «مصطفی رجبی مشهدی» افزود: امسال علاوه بر مشترکان با مصرف کمتر از الگو، حتی مشترکان پرمصرف هم می توانند با اندکی کاهش مصرف نسبت به دوره مشابه سال گذشته در طرح پاداش سراسری صرفه جویی در مصرف برق شرکت کرده و پاداش بگیرند.

- مصطفی رجبی مشهدی گفت: پیش بینی می شود با آغاز روند تدریجی افزایش دما که از اواخر هفته گذشته آغاز شده، نصاب جدیدی در اوج بار تقاضا در هفته جاری رقم بخورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی رجبی مشهدی افزود: امسال علاوه بر مشترکان با مصرف کمتر از الگو، حتی مشترکان پرمصرف هم می توانند با اندکی کاهش مصرف نسبت به دوره مشابه سال گذشته در طرح پاداش سراسری صرفه جویی در مصرف برق شرکت کرده و پاداش بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه شبکه برق کشور پایدار است، خاطرنشان کرد: با همکاری خوب مردم و مشارکت در مدیریت مصرف برق، این هفته بسیار گرم را با تأمین برق مطمئن و پایدار پشت سر خواهیم گذاشت.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران ادامه داد: بر اساس پیش بینی مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور، اوج تقاضای مصرف برق در روز جاری به بیش از 71 هزار و 500 مگاوات خواهد رسید که رقم بسیار بالایی است و مشارکت همه هم وطنان در کاهش مصرف تضمین کننده پایداری شبکه سراسری برق کشور را می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصاب جدیدی در اوج بار تقاضا در این هفته رقم می خورد

نصاب جدیدی در اوج بار تقاضا در این هفته رقم می خورد