مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 14:002023-06-24اقتصادي

کمبود سرانه ورزشی بزرگترین چالش ورزش البرز است


استان به دلایل مختلف از جمله نوپا بودن، مهاجرت پذیری، رشد جمعیت و … از لحاظ سرانه ورزشی جزو استان های رده پایین کشور قرار دارد.

- بهزاد فروغی در گفتگو با خبرنگار مهر وضعیت سرانه ورزشی استان را نامطلوب ارزیابی و اظهار کرد: استان البرز به دلایل مختلف از جمله نوپا بودن، مهاجرت پذیری، رشد جمعیت و … از لحاظ سرانه ورزشی جزو استان های رده پایین کشور قرار دارد، به صورتی که میانگین ایده آل سرانه ورزشی کشور یک متر می باشد و هم اکنون در استان البرز تنها 45 سانتی متر است.

وی با بیان اینکه افزایش سرانه ورزشی استان و تلاش در جهت رفع مشکلات این حوزه از تکلیف های اساسی ما است، افزود: علیرغم تمامی کمبودها، تلاش می کنیم مشکلات زیرساخت های ورزشی استان را با هر آن چه که در توان داریم بهبود بخشیم.

فروغی همچنین با اشاره به اهمیت نگهداری از اماکن و زیرساخت های ورزشی استان اظهار کرد: همانطور که بارها عنوان کرده ایم، تلاش برای افزایش سرانه ورزشی استان یکی از مهم ترین برنامه ها و دغدغه های ما در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان است که حفظ و نگهداری مناسب از زیر ساخت های موجود نیز در همین راستا تعریف می شود.

وی به پروژه مهم سالن 6 هزار نفری انقلاب اسلامی کرج اشاره کرد و افزود: پیرو سفر پر خیر و برکت ریاست محترم جمهور و هیأت دولت به استان البرز، مبلغ 50 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود سرانه ورزشی بزرگترین چالش ورزش البرز است

کمبود سرانه ورزشی بزرگترین چالش ورزش البرز است