مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 22:102023-06-29سياسي

ترویج فرهنگ شهادت با نام گذاری محلات و معابر با نام شهدا


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با توجه به ضرورت ترویج فرهنگ شهادت با نامگذاری محلات و معابر با نام شهدا، تأکید کرد: نامگذاری معابر و اماکن عمومی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در نخستین جلسه شورای نظارت بر نامگذاری شهرها، خیابان ها، اماکن و مؤسسات عمومی استان که در سالن معاونت عمرانی برگزار شد، به شهرداری ها، توصیه کرد: سامانه هایی را جهت ثبت ویژگی های شهدا و یا اسامی آنها راه اندازی و اطلاعات را به روزرسانی و پس از اخذ استعلام های لازم، در سامانه ها بارگذاری کنند.

وی در مورد اهمیت جلوه های بصری چون تابلوهای معابر و میادین در شهرها گفت: تابلوهای معابر و اماکن عمومی  یکی از مهم ترین مصادیق توجه به سیما و منظر شهری است که شهرداران باید بیش از  پیش به آن توجه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: برخی از عناوین در شهرها تنش زا هستند، بنابراین اعضای شورای شهر باید در نام گذاری ها دقت لازم را داشته باشند و استعلامات مربوطه نیز مورد توجه قرار گیرد.

حمیدی در مورد اهمیت نامگذاری اماکن عمومی به نام شهدا، گفت: کشور ما اسلامی است، ما هرچه داریم مرهون و مدیون شهدا و ایثار گران است و مزین کردن معابر و میادین شهر به نام شهدا، موجب عزت و سربلندی ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ شهادت با نام گذاری محلات و معابر با نام شهدا

ترویج فرهنگ شهادت با نام گذاری محلات و معابر با نام شهدا