مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 14:402023-06-28فرهنگي

ویژه برنامه های شبکه دو به مناسبت عید قربان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  به مناسبت عید بندگی قربان، برنامه های «سخنرانی مذهبی»، «فیلم سینمایی آقای امیدوار»، «ویژه برنامه صبحانه ایرانی»، - شبکه دو سیما در روز عید قربان ویژه برنامه هایی را روانه آنتن خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  به مناسبت عید بندگی قربان، برنامه های سخنرانی مذهبی ، فیلم سینمایی آقای امیدوار ، ویژه برنامه صبحانه ایرانی ، دست کی بالا ، مولودی خوانی و نماهنگ ، دی بی سی (مستند قربانی) و سیدخندان برای مخاطبان این شبکه در نظر گرفته شده است.

سخنرانی مذهبی کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو که هرروز ساعت 6 صبح مهمان خانه مخاطبان است به مناسبت عید سعید قربان از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) روانه آنتن خواهد شد.

در این برنامه که پنجشنبه 8 تیر پخش می شود، حجت الاسلام حاج محمد ابوالقاسمی به مناسبت عید قربان با توجه به آیات قرآن کریم به بیان اهمیت این روز و جایگاه حضرت ابراهیم (ع) و مقام ایشان در قرآن سخنانی خواهد کرد.

فیلم سینمایی آقای امیدوار که ساعت 7 صبح روانه آنتن خواهد شد، در ژانر کمدی اجتماعی به کارگردانی و تهیه کنندگی مجید پایدار روایتگر معلمی بی انگیزه است که مشکلات مالی بسیار دارد و به علت رفتار های غیرمتعهدانه اش در معرض خطر اخراج قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های شبکه دو به مناسبت عید قربان

ویژه برنامه های شبکه دو به مناسبت عید قربان